میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


kmohabat

ملیحه

kmohabat

http://kmohabat.loxblog.com

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

|به وبلاگ من خوش اومدین

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

من ملیحه 29 سالمه و خونه دارم شوهرمم علی اقا دانشگاه تدریس میکنن 9 سال قبل 30 مرداد بدو بدو رفتیم سر خونه زندگیمون.بعد 2سال برنیا جون دنیا اومد و شیرینی زندگیمون 2چندان شد.دخترم 2سالو نیمش که شد بارسا جون دنیا اومد و شدیم عیالوار.اما ماجرا چیز دیگه ای هستش که اگه حوصله کنین کم کم واستون مینویسم.

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

|به وبلاگ من خوش اومدین

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

سلام...

 

به همه کسایی که خواسته یا نا خواسته به اینجا اومدن.

اول از همه باید بگم تو دلم خیلی غصه دارم اومدم اینجا خودمو خالی کنم اومدم درد دلمو فریاد بزنم شایدم کمک بگیرماخه خیلی تنهام.

اخه همسری دارم که دوستم داره خیلی هم دوستم داره ولی بلد نیست چه جوری بهم بگه

باور کنید کافیه من مریض شم میشه برستار حرفه ای

محل کارش نمیره خونه میمونه تا خوب شم کلی هم غر میزنه که مواظب خودت نیستی.

همیشه هم میگه دوست داشتن به گفتن نیست

ولی من دوست دارم بهم بگه خب

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 بعضی وقتها که زندگی واسمون سخت میشه یا تصمیم گرفتن اسون نیست

ادما دست به کارای متفاوتی میزنن..............

منم مثل خیلی ها

نمیدونستم باید چیکار کنم

نمیتونستم دردمو به کسی بگم

واسه همین تصمیم گرفتم بیام اینجاو دردو دل کنم.

اگه دوست داشتین میتونین راهنماییم کنین یا ازم سوال کنین.

اصلانم دوست ندارم درموردش بد بگم

فقط اونی که اتفاق افتاده رو مینویسم

باور کنین عین حقیقته

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خب منم دل دارم دیگه دوست ندارم شوهرم جز من......

فکر نکنم توقع زیادی باشه

اخه بعضیها میگن نباید سخت بگیرم

باید بیخیال باشمو بزارم تفریح کنه

یه رووووووووووووووووووزی داشته باشین یه رووووووزی این کاراشو ترک میکنه.

فکر کن......

حتما اون روز من عصا به دست دارم میرم مهد دنبال نوه ام

بعد میادو با من خوش میگذرونه....

تازه معنی خوشبختیو میفهمم.

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

                                                                                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

˙·٠•●پرِپــــــرواز ●•٠·˙
ساعت19:36---20 مهر 1391


اوا
ساعت15:55---11 مهر 1391
سلام! وبلاگ خیلی قشنگی داریا ! اکثر مطالب وبلاگت رو دیدم خیلی خوبه ادامه بده خسته نباشی! پست های بیشتر قرار بده که بیشتر بهت سر بزنیم . در کل خیلی از وبلاگت لذت بردم تشکر .



پاسخ:سلام ممنون حتما این کارو میکنم


پرپــــرواز
ساعت18:18---10 مهر 1391
سلام خانم.خوب هستین؟خیلی از وبلاگتون خوشم اومد با افتخار و بی هیچ توقعی لینکتون کردم.

همین...

بای
پاسخ:سلام ممنون از لطفتون. واسم دعا کنین مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 8 مهر 1398برچسب:,;ساعت10:20;توسط ملیحه; | |